29 Ekim 2009 Perşembe

En baştan başlamak gerekirse;

Hikayemiz 25 Eylül 2009 da Bitez de başladı...
O zaman farkında değildim tabi...
Farkına vardığımda tarih 06 Ekim'di.
Ne mi hissettim? Korku! Şimdi düşündüğümde çok saçma gelen bi duygu ama o zaman hissettiğim tek şey korku ve yaptığım da saatlerce ağlamaktı.. Bilmediğim bir yola giriyordum ve korkuyordum sanırım..
1 hafta şaşkınlıkla ve kararsızlıkla geçtikten sonra artık karar verme anının geldiğini farkettin...
Ve kararımızı verdik... Artık anne, baba olacaktık :)
Ne mi yaptım.. gene ağladım.. O kadar çok ağladım ki haber vermek için aradığımız kimseyle konuşamadım..
Zorlu geçen 1-2 haftanın sonunda bebeğimle yaşamaya alıştım...
Alıştım derken aslında tam alışmak değil, kabullendim diyelim...
Çünkü içinde bi canlı büyütüyor olmak hiç de öyle kolay anlaşılabilecek, alışılabilecek bişi değil çünkü...
Bilmediğim bir yolda ilerlerken bildiğim tek şey çatlak bir anne olacağımdı...

1 yorum:

  1. Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

    YanıtlaSil