10 Kasım 2010 Çarşamba

Diş Buğdayı

Gene çok çok özendim bugün için..
Davetiyeler, diş şeklinde kurabiyeler falan filan...
Oysa biliyorum ki Ege kalabalıktan hoşlanmıyor ve günü bana zehir edecek..
Gene de ilk annelik heyecanıyla özendim işte...
Bugünün 10 Kasım olması nedeniyle saat 09:05 te evde saygı duruşunda durarak güne başladık.
Ege çalan sirenler ve bizim hareketsiz halimizden çok etkilendi.. Ve O da bize uyarak hiç ses çıkarmadı. Atatürk'ü andıktan sonra hazırlıklarımızı tamamlamaya başladık.
Sonra da misafirlerimiz gelmeye başladılar yavaş yavaş...
Herkes geldikten sonra tören faslına geçelim dedik..
Yere koyduk Egeyi, Önüne de laptop, kitap, kalem, Dayımızın isteği üzerine baget koyduk.. Ege yerdeki herşeyi bi yokladıktan sonra üzerinde Atatürk resmi olan kitabı alıp üzerine yattı...
Okumuş çocuk olacak belli yorumlarına, "Okuyacaktır mutlaka ama ATAÜRK'çü bir adam daha yetişiyor" yorumumla noktayı koyup, ağlamaya başlayan Ege'yi emzirme seansı için alıp odaya gittim. Sonrası işte lay lay loy loy...
Gün tadında birgün.. Yemekler yendi, çaylar içildi ve Diş Buğdayı partimiz de böylece sona ermiş oldu.
Günün sonunda gidenlere verdiğim diş şeklindeki kurabiyelerim çok beğenildi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder