26 Eylül 2010 Pazar

Ege'yle ilk gezmeler... Haziran Analarına!

Sonunda taaa hamileyken sosyal paylaşım sitesinde tanışıp kaynaştığım analarla buluşma cesaretini buldum.
İlk ziyarette babamızla bizimle... Akşam oturmasına gidiyoruz. Yücel yanımda olduğundan çok da huzursuz değilim aslında...
Ama daha kapıdan girer girmez ciyaklamaya başlayan Ege ev sahibimiz Ayşe'yi bayağ korkuttu sanırım... :) Neyse meme kurtardı gene durumu, memeyi gören Ege memeye gömülüp, sustu.
Bütün akşam Ege ve Duru emzirmekle geçti neredeyse desem abartmış olmam sanırım :)
Ve ilk defa gittiğim bir evde bu denli rahat olabilmek de ilginçti. Bana bu rahatlığı veren Ayşe'yle gerçekten kardeş gibi olduğumuza emin oldum o akşam.. Ve de eşi Dinçer'le tabi... Sanki yıllardır arkadaşmışız gibi bir rahatlık, sıcacık bir sohbet vardı...
Bu sıcak akşam ve evsahipliği için Ayşe Anneye teşekkürler...
Bu arada Duru ve Ege sütlerini paylaştılar ve Süt Kardeş oldular :))
Başka bir bebeği emzirmek tuhaf gelir diye düşünmüştüm ama Duru'yu Ege'yi emzirmek kadar doğaldı. Bu hissettiğimde Ayşe'yle olan bağımızın etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum tabi...
Emzirmekle biten akşamın ardından yarın ki büyük Haziran Anaları buluşmasında görüşmek dileğiyle evimizin yolunu tutuyoruz...

Haziran anaları buluşması süper geçiyor... Ege neredeyse hiç ağlamıyor ve aylardır bizi kandırdın diye anaların üstüme saldırmasına sebep oluyor.. Ah bu çocuklar diyorum...
Bir sürü ana, bir sürü bebek bir arada.. değişik bir tecrübe oluyor hepimiz için...

Bir sürü ana ve danasını misafir eden Ceren Anasına da teşekkürler...
Bu arada oğlum kendisine aşık oldu... Gözünü 1 dakika ayırmadı bütün gün boyunca :)

Haziran Anaları iyi ki varsınız, diyorum... Ve de hep varolun istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder