5 Aralık 2010 Pazar

Melekleri ağırlıyoruz :))

Bugün Haziran Annelerini ağırladık...
Aksilikler sebebiyle sadece iki anne ve iki bebe misafirimiz olabildiler...
Leyla Anne ve Beril kızımız, Melahat Anne ve Ali Emir oğlumuz..

Çok güzel birgün geçirdik... Bebeler 6 aylık oldular ve artık birbirlerinin farkına varmaya başladılar.. Henüz dönerek ilerleyebildikleri ve mini mini süründükleri için acıktım, uykum var ağlamaları dışında bir sıkıntıları yok bize.. İlerki buluşmalarda ne olur bilemiyorum tabi..
Şimdi fotolarını çekmek de çok kolay ve keyifli.. Ama hareketle birlikte o da imkansız hale gelecek sanırım..
Bol bol foto çektik, hasretmişiz gibi bebek sevdik :)) muhabbet, sohbet.. Geçip gitti gün..

Beril bugün yoğurt yedi.. nımnımnım diyerek.. canım benim ya o yedikçe de ben doydum..
Sonra misafirlerimizi uğurladıktan sonra Ege'ye de yoğurt vereyim 1-2 kaşık bari dedim ve şok oldum.. 1 kaşık, 1 kaşık daha, 1 kaşık daha derken Ege 150 gr yoğurdu yedi.. Yaşasın artık yoğurt da yiyecek. Yufffii!!! Beril' e özendi herhalde Ege.. Beril yediğine göre güzel birşeymiş demiş olabilir..

İyi ki sizleri tanımışım Haziran Anaları.. İyi ki varsınız..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder