1 Aralık 2010 Çarşamba

Yarım Yılı Devirdik :P

Ege 6 aylık oldu.. Şaka gibi...
Yarım yaşında bir minik adam o artık :)

Ve benim duygularım çok tuhaf ve de yoğun.. 6 ay geçtiğine inanamıyorum.. O kadar zor başladı ki herşey, zaman hiç geçmeyecek, bu çocuk hiç büyümeyecek diye düşünüyordum.. Böyle düşünürken bi baktım 6 ay olmuş.. Şaşırdım çok şaşırdım gerçekten..

Çektiğim acıları, sıkıntıları unutmuşum bile... Ege'nin ağlayan fotolarına bakıyorum, onlar bile bana sevimli geliyorlar.. Oysa ki o zamanlar kendimi camdan atmak istiyordum..
Demekki neymiş sıkıntılı dönem geçince herşey unutuluyormuş..

zaten sıkıntılı zamanları düşünüp de tadımızı kaçırmaya da gerek yok..
Ege artık yarım yaşında ve tadından yenmeyen bir minik adam..

Biz de bu akşam bu minik adamın yarım yaşını bir minik pastayla kutladık..
Ne görmemiş ebeveynleriz yahu.. hehehe :))

Hergünümüz böyle  kutlama neşesinde geçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder