16 Kasım 2009 Pazartesi

Doğum şeklim belli oldu...

Tahlil sonuçlarımızla doktorun yolunu tutuyoruz..
Ve herpes testim +pozitif...
Dolayısıyla bugün itibariyle doğum şeklimiz belli oldu. sezeryan olacak...
ben zaten sezeryan istediğimdem benim için iyi br sonuç diyebiliriz :P
En azından neden sezeryana verecek cevabım var :)) hehe

Bugün kokuya hassaslaştım ve de mide bulantılarım başladı...:(
Ama onun haricinde hamilelikle ilgili hiç bi belirti yok.. Hiçbişi de hissetmiyorum..
Her akşam yatıyorum, sabah uyandığımda hamile olduğum aklımda bile değil..
biri bana bebişin nasıl diye sorunca önce şaşırıyorum sonra da hatırlıyorum..
Her gün her gün unutur mu insan hamile olduğunu :))
İşte çatlak anne adayı olunca bu durumlar da normal oluyor sanırım..

Hatta bu aralar hissettiğim tek şey bulantı olduğundan..
Bebişin ne yapıyor sorusuna;
-Midemi bulandırıyor.. cevabı.. insanları hem şaşırtıyor, hem de güldürüyor.. :))
Ama gerçek bu.. Bebişim şu anda sadece midemi bulandırıyor, başka da bişi yapmıyor...

Şimdiden cinsiyet tahminleri başladı.. Gönlümden kız olsun diyorum ama hissettiğim erkek olacağı...

1 yorum:

  1. Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

    YanıtlaSil