20 Aralık 2009 Pazar

3'te 1 Biter

12 haftalık olan bebeğimizin ense kalınlığı ölçümü dakikalar sürdü.. 1 saniye yerinde durmadığından ölçüm bir türlü yapılamadı...
Herşey çok komik.. İçimde balık gibi sürekli hareket eden bişi var ve ben hiçbişi hissetmiyorum..
Bu yüzden de ultrasonda gördüğüm şeyi başka biriymiş gibi seyrediyorum..
Acaba ne zaman hfaredeceğim hamile olduğumu... :P
Dakikalar süren ölçümün ve testin ardından sonuçları beklemeye koyulduk..
Sonuçları alınca gene doğru doktora.. Sonuçlar iyi çıktı.. Çocuğumuzun ilk zeka testi yapılmış oldu yani :)
Bu aralar doktorumuzla en büyük geyik konumuz kaç haftalık oldu sorusuna benim verdiğim ben bilmem, sizi bilirsiniz cevabım..
Bu sefer kızdı bana ve tekvime işaretle 11 Aralık 2009 tarihi itibariyle 13 haftalıksın.. Bi daha geldiğinde soracağı, dersine iyi çalış dedi :)))))) Eve gelip hemen yazdım 13 diye :)))))  Bu 13 nasıl bişeyse peşimi bırakmıyor yahu.. :P

İlk bölümü bitirdim artık rahatım diye düşünmeye başlamıştım ki dayanılmaz bel ağrılarım başladı...
1 hafta dayanmaya çalışarak geçti ama 1 haftanın sonunda doktora gitmeye karar verdim..
Ahmet Bey herşeyin yolunda olduğunu ve almamam gereken ama almış olduğum 4 kilonun bu bel ağrısında önemli bi payı olduğunu anlattı..
Sonra da dedi ki bakalım cinsiyetini görebilecek miyiz..:O
Amanın.. bi heyecan sardı beni.. Üstelik tek başınayım.. bu anı hep Yücel'le yaşarım diye düşünmüştüm çünkü.. Neyse tabi bakma demedim..
Zaten bebeğin de göstermeye niyeti yok.. poposunu dayıyor ultrasona öyle hareket ediyor.. :)))) hahahahahah
Çok güldük Ahmet Bey'le bu duruma.. Uğraştı, uğraştı, uğraştı.. sonra  -bak dedi burda pipiye benzer bişi var.. Ben bişeye benzetemedim tabi gösterdiği şeyi :)) Ama tam belli değil stersen kimseye söyleme dedi..
karışık duygularla çıktım doktorda ve yağmurda uzun bi süre yürüdüm.. Aferin bana di mi? Hamileyim, belim ağrıyor diye doktora gitmişim, şakır şakır yağan yağmurda, hava da buz gibi.. 40 dakika falan yürüyorum..
Şoka girmişim işte demekki.. :P
Sadece kardeşime ve de Yücel'e söyledim.. galiba pipisi var diye..
Çin falı ve diğer herşeyde kız görünüyor olsa da ben biliyorum ki bi oğlum olacak...

1 yorum:

  1. Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

    YanıtlaSil