5 Şubat 2011 Cumartesi

Ayy çok Heyecanlandım.. Oysa sadece AN NE dedi :))

Ailecek oturduğumuz ve Ege'yle ilgilendiğimiz bir akşamüstüydü...
İşte bir yandan Ege'nin şebekliklerine gülüyor, bir yandan da tv seyrediyorduk.
Ben herzamanki gibi yerde oturuyordum, Ege de pufa tutunmuş yanımda ayakta duruyor ve yürüme çalışmaları yapıyordu.
Birden yüzüme baktı ama öyle böyle değil, gözlerini gözlerime dikti ve AN - NE dedi..
Böyle üstüne basa basa, altını çize çize, heceleye heceleye...
Ben herzamanki anne çatlaklığımla önce donakaldım, sonra ağlamaya başladım, sonra çığlıklar attım, sonra sarıldım, sonra öptüm, öptüm, öptüm..

Ege'den önce güldüğüm, dalga geçtiğim ne varsa birbir başıma geliyor... Bu anne duygusallığı herzaman en eğlendiğim konular oldu bugüne kadar..
Benim de eğlence konusu olmam an meselesi yani..
Neyse ki şimdilik hep çekirdek aileyken yaşadık bu durum.. Çok sevgili kocam hariç dalga geçen yok ama dedim ya yakındır oratalara dökülmesi bu halimin..

Çünkü anneyim ben... Artık dönüşü olmayan bir durum bu... Sergilediğim saçma davranışlar da artık değişmez.. Ben saçmalayan, dengesiz hareketler sergileyen, oğlu anne deyince çığlık atıp, pırt yaptığında mutluluktan uçan  bir anneyim.. Bu gerçeği hiçbirşey değiştiremez...

Ben çatlak bir anneyim ve hep de öyle kalacağım ....


1 yorum:

  1. Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

    YanıtlaSil