2 Şubat 2011 Çarşamba

Bir Anne Öldü - Defne Joy Foster

Daha dün Ege'nin 8 aylık oluşunu karşılıyordum mutluluk ve umutla...
Aramızdaki bağın iyice kuvvetleniyor olduğunu, bundan sonra daha güzel şeylerin bizi beklediğini falan anlatıyordum...
Sonra sabah oldu işe geldim ve internete düşen haberle dünya başıma yıkıldı desem yeridir...
Defne Joy Foster öldü.. Öylece kalakaldım.. baktım.. Baktım... Baktım...
Sonra yalan haberdir deyip internete daldım, bütün haber sayfalarını okudum neredeyse..
Zaman ilerledikçe haberin doğru olduğuna emin oldum ve bir kere daha yıkıldım..
Oysa yalan haber olması ihitimaline ne çok inandırmıştım kendimi..
Çevremdeki küçük beyinli insanların sığ yorumlarına kulaklarımı tıkamak istercesine hep kalabalıktan kaçtım.

Haberi ilk okuduğumda da sonrasında da ne mi düşündüm..
Bir Anne Öldü..
Gözlerimden bütün gün ince ince yaş süzüldü..
İçim ise hıçkırıklarla ağladı gün boyunca..
Geçen sene haziran ayında doğmuş yani Ege'den 1 yaş büyük Can'ı düşündüm hep..
Bir çocuk annesiz kaldı... Sadece 8 aylık Ege'nin bana ne kadar bağlandığını düşündükçe 20 aylık Can'ın annesizliği daha da acıttı canımı..

Evet bugün bir anne öldü ve bir bebek annesiz kaldı.. Bu kadar canımı yakan giden mi kalan mı bilemiyorum.  Anne olduğumdan mıdır bu kadar acı onu da bilemiyorum.. Bildiğim tek şey çektiğim acının tarifi yok..

Akşam olup eve gitmeyi hiç bugünkü kadar çok istemediğimi farkettim.. Biran önce oğluma sarılma dürtüsü içimi daraltı... Bu arada yorumlar yapılmaya devam ediyor tabi.. Herkes konunun uzmanı, herkes namus bekçisi.. Atıp tutuyorlar... Bense kulaklarımı tıkamaktan vazgeçip bağırıyorum, çağırıyorum...

Hiç böyle birgün yaşamamıştım ben.. Hiç böyle bir duygu kaplamamıştı içimi..

Akşam olup da eve gittiğimde Ege'yi görür görmez şöyle sıkıca kucaklayıp ağlamaya başladım.. Bütün gün içime akıttığım gözyaşlarımı koyverdim gitti yani.. Böyle hıçkıra hıçkıra, salya sümük ağladım...

Ve bütün akşam ve bütün gece böyle geçti.. Ege'ye baktıkça gözümün önüne Can geldi.. Baktıkça ağladım, baktıkça canım yandı, baktıkça acı arttı da arttı...

Evet kim ne derse desin..

Ben biliyorum ki bütün anneler yasta bugün... Bütün anneler benimle aynı duyguları yaşadı bugün...

Çok Üzgünüm...

BUGÜN BİR ANNE ÖLDÜ...





1 yorum:

  1. Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

    YanıtlaSil