4 Şubat 2010 Perşembe

Ve Pipiyi gördük :))

Ve büyük günün sabahında heyecan içindeyim... Bugün artık kesin göreceğiz diye düşünüyorum.
Bugün bebeğimiz babannesiyle tanışacak...
Babanne, Yücel ve ben (anne) buluşup doktorun yolunu tutuyoruz.. Heyecandan kalbim güm güm..
Bu sefer heyecanım çok, kesin eminim göreceğimizden nedense..
Bebeğimiz de bir hareketli bir hareketli ki, yerinde durmuyor.. Babannesine şov yapıyor sanırım. :)
Doktorumuz başladı anlatma ekrandan göstererek.. kalbi, böbreği, idrar kesesi ve ve görüntüyü dondurdu... işte dedi buda pipisi...
Evet hislerim beni yanıltmadı.. En baştan beri hep oğlum olacak diye hissediyordum, gönlümden geçen kız olmasına rağmen..
Hepimiz kız olacağına inanmışız herhalde babanne de dahil olmak üzere kısa bir süre suratımız asıldı ama önemli olan sağlıklı olması olduğundan çabucak olumsuzluktan arındık..
Gelişimi gayet iyi yarı yolu geçtik artık.. Şimdi yeni konumuz ayrıntlıl ultrason çektirsek mi çektirmesek mi..
bakalım araştırıp karar vereceğiz..
Doktordan çıkıp telefon trafiğine başladık.. Herkes cinsiyetiyle ilgili merakla beklemekte çünkü..
Başladım aramaya.. Telefona çıkanlara Zühtüymüş demem yeterli oldu zaten..
Duygusunu hiç belli etmeyense Yücel..
Oğluma birkaç satır yazayım bari;
canım oğlum... Böyle kız olsun istedik falan diye üzülme sakın.. Seni çok seviyoruz ve herzaman da çok seveceğiz.. Şimdi sıra sana Zühtü'den başka bir isim bulmaya geldi..
Hadi bakalım maraton başlasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder