20 Şubat 2010 Cumartesi

Ayrıntılı USG , değişik bir deneyim...

Düşündük taşındık ayrıntılı usg'nin çekilmesi gereken bişi olduğuna karar verdik. Randevumuzu da alıp beklemeye başladık.
işte büyük gün geldi.. Ben de kimsenin bilmediği duygular var aslında. Çok korkuyorum, endişeliyim...
Kimseye de belli etmek istemiyorum bu durumu.. Kendi kendime yaşıyorum bu zaman kadar.
Çevremdekilerde zannediyorlar ki bebişi 3 boyutlu göreceğimiz için heyecanlıyım...
Neyse vakit geldi.. USG merkezine gittik. Kısa bir bekleyişten sonra odaya geçtik.
Başladık bakmaya.. Eli, ayağı, parmağı, kalbi, böbrekleri, kalp kapakçıkları, beyni, damarları, damarlarındaki kan akışı, kemikleri... İşte bakılabilecek herşeyine bakıldı.. Ve uzman beklediğim cümleyi kurdu..
-Herşey yolunda.
Oh artık bebeğimi görmenin heyecanını yaşayabilirim bundan sonra...
3 boyutlu görmek değişik bi deneyimdi tabi.. Önce korktum.. Sonra düşündüm.. siyah beyaz 2 boyutlu görüntüden, renkli 3 boyutlu görüntüye geçiş şaşırtı beni. içimde yaşayan bebeğin daha çok farkına vardım..
Bugüne kadar kendini hissettirmediğinden bu görüntüyle durumun ciddiyetine vardım...
Yüzünü gördüğümde gözlerim doldu heyecandan, ağlamak istedim bir anda.. Anne olacağımı anladım resmen.. Bugüne kadar farazi birşeymiş meğerse benim için, bugün gerçek oldu bebeğim..
Ve de 3 boyutlu pipiyle oğlumuz olacağından bir kez daha emin olduk..
Oğlum 686 gr , 20 cm olmuş.. Gayet güzel gelişiyor.. Normal doğum tarihi de 14.06.2010 görünüyor. Bu da demekki haziranın başında aramıza katılır..
USG çekimini sonunda bize bi de DVD verdiler.. Tüm çekimin olduğu.. Süper!! Çok mutlu oldum.. OĞlumun gerçek bi fotosu var artık.. :))))
Çıktığımızda Yücel ve bendeki şaşkınlık hali uzun süre devam etti diyebilirim. Bu kadar teknolojiyi beklememişiz demekki. USG'nin USG sini çektiler resmen..
Şaşkınlığımız geçtikten sonra telefon trafiğimiz başladı.. anneler, babalar arandı herşeyin yolunda olduğu söylendi..Ve huzur içinde evimize dönüldü.
Bu ayrıntılı USG kararını verme aşamasında internette araştırma yaparken karşılaştığım ve aynı benim gibi Haziran da doğum yapacak olan bi grup hamileyle tanıştım. İlk sosyal paylaşım deneyimim olduğundan acemilik çekiyorum biraz ama benimle aynı şeyleri yaşayan, aynı duyguları, sıkıntıları olan, aynı acıları çeken birileriyle konuşmak acayip rahatlatıcı ve mutluluk verici..
Bakalım önümüzdeki günler bize ne getirecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder