25 Şubat 2010 Perşembe

Tekmeleri hissettim yufffffiiii!!!!!!!!!!!

Sıradan bir iş günü sonrasında evde pc karşısında oturuken birden günümün önem kazanacağını bilemezdim tabi..
Bir yandan Yücel'le laflıyorduk, bi yandan da internette geziniyordum ki bi anda bir "pıt", sonra bi "pıt" daha...
aha neler oluyor diye biraz doğruldum oturduğum yerden.. karnımda bi hareket, içerden mesaj var sanırım dedim Yücel'e ve ağlamaya başladım.. Ay ne kadar sulu gözlü bişi oldum ben bu hamilelikle birlikte..
Hep böyle kalmam umarım...
Oğlum sonunda ben burdayım dedi bana.. yanlış birşekilde oturdum da sıkıştım ben diye mi tekmeledi, yoksa 3 gündür dinlediğim klasik müzikten mi hoşlandı/ya da sıkıldı :) bilemiyorum.. Neyin sebep olduğunu bilmiyorum ama çok daha iyi oldu..
Şimdi de sürekli hareket etsin istiyorum.. Nasıl olacak bu işin sonu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder