3 Ocak 2012 Salı

Hoşgeldin 2012...

Biri karnımda olmak üzere oğlumla 3. yılbaşı gecemiz... Bu 3 yılbaşı gecesi birbirinden oldukça farklı tabi...

2010'a girerken 3 ayı bitirmiş olan karnımdaki bebeğimle- henüz cinsiyetini bilmiyor, ama kendisini kızım diye seviyorduk- 3.ayı bitirmenin verdiği rahatlıkla saçını boyatmış ve 1 bardak kola içmek için doktorundan izin almış mutlu bir anne adayıydım... Ve üşümekten biraz korksam da kendimizi sokağa atmış, 00:00 da coşkuyla yeni yılı karşılamıştık... Ve sürekli diyordum ki Yücel'e "Seneye bebeğimiz de bizimle olacak.. Süper eğleneceğiz" ???

2011'e girerken durumun hiç de öyle olmadığının farkına vardım.. :)) 7 aylık olmuş oğlumla, evde, onu uyutma çabalarıyla geçti gecemiz ve 00:00 da ayağımda salladığım Ege'yle saçım başım dağılmış, üstüm başım perişan, gözümden akan uyku haliyle karşıladım 2011'i :)) Ama Yücel yanımdaydı ve herşeye rağmen çekirdek aile huzuruyla mutluyduk... Umudumu hiç yitirmedim.. 2012'yi karşılarken herşeyin daha güzel olacağından neredeyse emindim...

2012'ye girerken 19 aylık olmuş canım oğlumu bırakıp da dışarı çıkamacağımı farkettim.. Bundan sonra hep böyle mi hissedeceğim bilmiyorum ama yeni yıla onsuz girmenin bi anlamı olmayacağını düşündüm. Ve bu sene Yücel de yanımızda olamayacaktı... 00:00 da uyuyan oğlumu öperek, koklayarak ama bir yanım buruk karşıladım 2012'yi... 18 yıldır ilk defa Yücel'le telefonda bile konuşmadan bir yeni yıla girdim..  
Peki ya hala umudum var mı? Umudum var mı bilmiyorum ama 2013'ü karşılarkenle ilgili hiçbirşey düşünmemeye ve plan yapmamaya karar verdim... 2013 ola hayrola artık :))

Gelelim 2012'ye... 
2012 den dileğim sağlık, huzur, mutluluk... En çok da oğluma sağlık... Yeni yılın ilk günü Ege ateşlenince bunu daha iyi anladım... O hasta olunca ben beter oluyorum çünkü...

Bu yeni yıl hazırlıklarında bana yardım eden -çam ağacını süslerken, sonra dağıtıp tekrar süslerken, sonra gene :)) - canım oğlum Ege... Seneye bizi neler bekliyor çok merak ediyorum.. Ve biliyorum ki seninle bu yıl da çook hızlı geçecek ve bi bakmışız ben 2013' e girerken diye başlayan bir yazı yazıyorum...

Bakalım bu yıl bize nasıl süprizler hazırladın canım oğlum.. Heyecanla bekliyorum her yeni günü ve hadi beraber yaşayalım 2012' yi ......






1 yorum: